Dålig på detta

Hej.
Fy vad dålig jag är på att skriva här. Man hinner inte med :( dagarna bara rusar förbi.

Vi har haft ett par sköna dagar här hemma. Pappa Pierre har varit ledig lördag, söndag och idag :) fint väder så vi klagar absolut inte på dessa lediga dagar tillsammans med vår fina son.

Det är full fart här hemma om dagarna Vincent upptäcker massa nya saker hela tiden. Leker med leksaker och pratar hela dagarna långa. Liten börjar bli stor :)

Idag har vi varit på Babysim. Extra roligt idag eftersom Pierre var ledig och kunde vara med att plaska i vattnet.

Snart sover Lill skrutten och jag ska slå mig ned i soffan och njuta av detta underbara liv ❤



Kommentarer
Postat av: Sandrah - trebarnsmamma

Mer bloggning här nu Emma tycker jag =)

2012-06-04 @ 21:35:28
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback