Fredag

Godkväll.
Vilket ruskigt väder vi haft idag. Regn, blåst och kyligt, ogilla.
Haft bilen hemma idag då jag valde att köra Pierre till jobbet.
Så idag har vi flängt runt en hel del jag, Vincent och Mira.

Åkte hem till bästa Emma på en kopp kaffe och bus med barnen. Anna och Olivia var nämligen där också :) riktigt trevligt. Slänger upp lite bilder i morgon på de små liven ❤

Blev en tur till skogen och även ett besök hos mor o far.

Kvällen avslutades dock i katastrof. Jag glömde nämligen Vincents snutte i kga. Men efter 1 timme och 30 minuters kämpande med en jätte ledsen Vincent så somnade han tillslut.
Att se honom så ledsen gjorde ont i mammas hjärta :/

Nu ska jag inta sängen.
jag kommer att uppdatera med lite bilder i morgon.

Godnatt alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback