Sep. 12, 2012

Onsdag morgon.
Idag var det segt att kliva upp. Men att möta Vincents leende när man tar upp honom gör mig piggare och gladare direkt.

Ska göra lite kaffe snart sen får det bli morgon mys i soffan innan vi startar dagen som brukar bli en lång promenad.

2 långa promenad försöker jag hinna med varje dag. Dels för att röra på mig och att Mira behöver rastas. Igår blev det 2h och 45 minuters promenad sammanlagt . Super skönt :)

Hjärtat slutar idag 17.30, och har faktiskt fixat ledigt på torsdag. Tummen upp på det, behöver honom här hemma om dagarna ❤

Gnäll från Lillplutt som vill ha lite välling.
Hans tålamod är inte alla gånger det bästa så jag avslutar innan utbrottet kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback